ဥပမာ ျပရရင္ ပန္းဆိုးတန္း မွာ ကားပိတ္ရျခင္း အေၾကာင္းရင္းတစ္ခုက အသစ္ေဆာက္လုပ္ျပီး နဲ႔ ေဆာက္လုပ္ဆဲ အေဆာက္အအံုေတြမွာ ကားပါကင္ လံုေလာက္စြာ မပါရိွျခင္းက အဓိက က်ပါသည္။
အေဆာက္အအံု တစ္ခု ေဆာက္လုပ္တဲ့အခါ အေဆာက္အအံု အမ်ိဳးအစားနဲ႔ ပါ၀င္သည့္အခန္းအမ်ိဳးအစားအလိုက္
ထို႔အျပင္ ထိုအေဆာက္အဦးသို႔ လာေရာက္ၾကမည့္ ဧည့္သည္မ်ားအတြက္ပါ ထည့္သြင္းစဥ္းစားရပါသည္။
ဆိုၾကပါစို႔- ဒီအေဆာက္အဦးထဲမွာ ကုန္တိုက္တစ္ခု ပါမည္ ဆိုပါစို႔။ အဆိုပါ ကုန္တိုက္မွာ ပါ၀င္မည့္ ဆိုင္အမ်ိဳးအစား၊ ေစ်း၀ယ္လာသူမ်ားကိုလည္း ပါကင္တြက္ခ်က္မႈမွာ ထည့္သြင္းတြက္ခ်က္ပါသည္။
အေဆာက္အဦးကို လာသူမ်ားအတြက္ ကားပါကင္ မလံုေလာက္ေသာအခါ လမ္းေဘး ကားပါကင္မွာ ရပ္သည္။ ကားပါကင္ေနရာရွာရင္း လမ္းေပၚမွာ ရပ္သည္။
ထိုအခါ လမ္းအား အသံုးျပဳႏိုင္သည့္ ေနရာအက်ယ္( တနည္းအားျဖင့္ လမ္းမွလက္ခံႏိုင္ေသာ ယာဥ္ေၾကာအက်ယ္ ေလ်ာ့က်သြားပါသည္။ )
ေလာေလာဆယ္ ျပဳစုထားေသာ အေဆာက္အအံု ဥပေဒၾကမ္း တြင္ အဆိုပါ အခ်က္မ်ားကို ပါ၀င္ရန္ အင္ဂ်င္နီယာၾကီးမ်ား အားထုတ္ၾကပါရန္ ဤ စာမ်က္ႏွာမွ တိုက္တြန္းအပ္ပါသည္။
Thar Lay
Admin
Myanmar Road and Transport