Search This Blog

အထင္ကရ လမ္းမၾကိးအခ်ိဳ႔မွာ ကားေတြ ပိတ္ရျခင္းအေၾကာင္းတစ္ခုက ျမိဳ႔ျပဆိုင္ရာ ေဆာက္လုပ္ေရး ဥပေဒေတြရဲ႕ အားနည္းခ်က္လည္း ပါပါသည္။

ဥပမာ ျပရရင္ ပန္းဆိုးတန္း မွာ ကားပိတ္ရျခင္း အေၾကာင္းရင္းတစ္ခုက အသစ္ေဆာက္လုပ္ျပီး နဲ႔ ေဆာက္လုပ္ဆဲ အေဆာက္အအံုေတြမွာ ကားပါကင္ လံုေလာက္စြာ မပါရိွျခင္းက အဓိက က်ပါသည္။

အေဆာက္အအံု တစ္ခု ေဆာက္လုပ္တဲ့အခါ အေဆာက္အအံု အမ်ိဳးအစားနဲ႔ ပါ၀င္သည့္အခန္းအမ်ိဳးအစားအလိုက္ လံုေလာက္စြာ ထားရိွေပးရမည့္ ကားပါကင္ အမ်ိဳးအစားနဲ႔ အေရအတြက္ကို သတ္မွတ္ေပးထားရပါသည္။

ထို႔အျပင္ ထိုအေဆာက္အဦးသို႔ လာေရာက္ၾကမည့္ ဧည့္သည္မ်ားအတြက္ပါ ထည့္သြင္းစဥ္းစားရပါသည္။

ဆိုၾကပါစို႔- ဒီအေဆာက္အဦးထဲမွာ ကုန္တိုက္တစ္ခု ပါမည္ ဆိုပါစို႔။ အဆိုပါ ကုန္တိုက္မွာ ပါ၀င္မည့္ ဆိုင္အမ်ိဳးအစား၊ ေစ်း၀ယ္လာသူမ်ားကိုလည္း ပါကင္တြက္ခ်က္မႈမွာ ထည့္သြင္းတြက္ခ်က္ပါသည္။

အေဆာက္အဦးကို လာသူမ်ားအတြက္ ကားပါကင္ မလံုေလာက္ေသာအခါ လမ္းေဘး ကားပါကင္မွာ ရပ္သည္။ ကားပါကင္ေနရာရွာရင္း လမ္းေပၚမွာ ရပ္သည္။

ထိုအခါ လမ္းအား အသံုးျပဳႏိုင္သည့္ ေနရာအက်ယ္( တနည္းအားျဖင့္ လမ္းမွလက္ခံႏိုင္ေသာ ယာဥ္ေၾကာအက်ယ္ ေလ်ာ့က်သြားပါသည္။ )

ေလာေလာဆယ္ ျပဳစုထားေသာ အေဆာက္အအံု ဥပေဒၾကမ္း တြင္ အဆိုပါ အခ်က္မ်ားကို ပါ၀င္ရန္ အင္ဂ်င္နီယာၾကီးမ်ား အားထုတ္ၾကပါရန္ ဤ စာမ်က္ႏွာမွ တိုက္တြန္းအပ္ပါသည္။

Thar Lay
Admin
Myanmar Road and Transport