Search This Blog


ေမာ္ေတာ္ကါး အေရာင္သြင္းမွန္မ်ား၏ အလင္းေပါက္မႈ(ျမင္ႏိုင္စြမ္းအား) သတ္မွတ္ခ်က္

ျမန္မာ။ ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ ကုန္းလမ္းပို႔ေဆာင္ေရးညႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာနသည္ ကာလာမွန္သတ္မွတ္ ခ်က္ႏွင့္ပတ္သက္၍ျမင္ႏိုင္စြမ္းအား (၆၀) ရာခိုင္ႏႈန္းႏွင့္အထက္ကားမ်ားကို ခြင့္ျပဳေပးလွ်က္ရိွပါသည္။ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ တင္သြင္းသူမ်ားသည္ အထက္ပါအခ်က္ကို သတိျပဳသင့္ပါသည္။

(၁၉၈၉)ေမာ္ေတာ္ယာဥ္နည္းဥပေဒ အခန္း(၃)၊ အပိုဒ္(၄၂)၊ အပိုဒ္ခဲြ(က၊ခ)ပါ “ေမာ္ေတာ္ယာဥ္၏ေလကာမွန္သည္ေဘးကင္းမွန္ (safety glass) အမ်ိဳးအစားျဖစ္ရမည့္အျပင္ ယာဥ္ေမာင္းသူအတြက္ ၾကည္လင္ေသာျမင္ကြင္းက်ယ္ ရိွရမည္။ ေလကာမွန္သည္ ယာဥ္ေမာင္းသူ၏ မ်က္စိ အာရံုကိုအေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္ေစမည့္ မွန္မ်ိဳးမျဖစ္ေစရ။ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္၏ ေဘးမွန္၊ ေနာက္မွန္မ်ား သည္ေဘးကင္းမွန္အမ်ိဳးအစားျဖစ္ရမည္။” ဟူသည့္သတ္မွတ္ခ်က္ ထားရိွသည္။

စကၤာပူ။ ပံုမွန္အားျဖင့္ သတ္မွတ္ေလ့ ရိွသည္မွာ

- ေရွ႕ေလကာမွန္ ႏွင့္ ေရွ႕ျပဴတင္းေပါက္မ်ားအတြက္
အလင္းေပါက္မႈ ပမာဏသည္ 70% အနည္းဆံုး ရိွရပါမည္။

- ေနာက္ေလကာမွန္ ႏွင့္ ေနာက္ခန္း ျပဴတင္းမ်ားအတြက္
အလင္းေပါက္မႈ ပမာဏ 25% အနည္းဆံုး ရိွရပါမည္။

- ျပဴတင္းမွန္မ်ားသည္ ေရာင္ျပန္ စေတကာ( ျပဒါးစေတကါ) ကပ္ခြင့္မရိွပါ။

ပူးတဲြပါပံုတြင္ အေရာင္သြင္းမွန္မ်ား၏ အလင္းေပါက္မႈ ရာခိုင္ႏႈန္းအလိုက္ ျမင္ႏိုင္စြမ္းကို ေလ့လာႏိုင္ပါသည္။